Bestuur

Het bestuur van Stichting Reeënopvang Nederland bestaat thans uit 3 personen. Al het werk dat zij verrichten, is op vrijwillige basis en dus onbezoldigd.

Help reeën in nood

U HELPT ONS

WIJ HELPEN OPVANG

ZIJ HELPEN REEËN

Bestuursleden

Mevrouw D. Rodrigo-Derksen

Voorzitter / Secretaris

De heer E.A.G. van Galen

Penningmeester

Mevrouw J. Pouwels

Bestuurslid

Organisatie

• Het bestuur houdt één maal per jaar een vergadering met alle centra op een centrale plek in het land.
  • De secretaris onderhoudt regelmatig contact met alle opvangcentra en helpt hen waar mogelijk met allerlei zaken.
  • De secretaris is ook het aanspreekpunt voor alle mensen die vragen hebben of advies nodig hebben over reeën.
  • De secretaris zorgt ook voor de administratie. Zij maakt het jaarverslag en een overzicht van het aantal opgevangen reeën in het afgelopen jaar.
  • De penningmeester stelt de jaarrekening op. Door de zeer beperkte omvang van het vermogen wordt geen accountant ingeschakeld.
  • Alle inkomsten worden ingezet ten behoeve van de opvang van de reeën. Voor toelichting op deze werkzaamheden, zie ook ‘Ons werk’.
  • Er is regelmatig contact tussen de penningmeester en de secretaris.
  • De stichting heeft geen personeel in dienst. Om het schuwe karakter van het ree te behouden is het niet mogelijk om stagiaires aan te nemen voor de verzorging van de reeën.

Heb je een vraag voor het bestuur?

Neem dan contact met ons op.